Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

ježíš, další pipinka co jsi stěžuje že je to pro ní moc těžký, tak se na to vykvajzni a běž pracovat na HPP, vůbec nechápu co si stěžujete, to že si člověk musí věci zařídit sám jak chce je jaksi pointou toho být OSVČ ! ;-O proto jsem se jím stal, dělám si věci jak já chci a ne jak nařizuji ostatní, a součástí toho je i starat se sám o sebe ! nedivím se že nám ostatní říkají že jsem paraziti když mezi sebou máme takový stěžovatele ! Můžete přestat plkat jak vám všichni ubližují a běžte se věnovat své živnosti !

0 8
možnosti

Ježiš, další trouba, co nepochopil, o čem je blog ? ;-)

2 0
možnosti

to jsou ale kraviny, přečetl jsem jenom začátek a to mě stačilo, tady totiž dochází k velkému nepochopení, proč je živnostník parazit, to není proto, protože nic nedělá, ale proto, že odvádí nízké pojistné a to nestačí na jeho sociální zabezpečení a zdravotní péči, tak to je a je zbytečný se o tom bavit a i kdyby se živnostník samou prací strhal, tak na faktu, že na zaměstnanci parazituje to nemůže nic změnit, až živnostník přizná poctivě všechny příjmy, odečte výdaje a ze zbytku zaplatí polovinu státu, tak na tom bude jako zaměstnanec a přestane být parazitem

0 4
možnosti

Ten zaměstnanec odvádí pojistné např. i za soustruh, na kterém pracuje ? Ano, bylo by dobré sjednotit odvody OSVČ a zaměstnance s tím, že OSVČ bude platit z osobní spotřeby. Většina OSVČ by to uvítala.

0 0
možnosti

Nejsem živnostník, máme malou firmu, mohu to podepsat od a až do zet. Karma.

3 0
možnosti
Foto

Děkuji. Ono má všechno něco. Zaměstnancem jsem byla 10 let. Mělo to spoustu výhod i nevýhod, stejně jako být teď živnostníkem. A přijde mi legrační, co všechno jsem si prostě nedokázala uvědomit;-)

0 0
možnosti

Dnes dělají ze sebe živnostníci bohy. PřitoM JSOU PÁNY SVÉ ČASU, nemusejí poslouchat nadřízeného. buď na tu prácui mají nebo ne a ne se furt vymlouvat na stát. Jak české...

0 4
možnosti

Ano. Já opravdu nemusím vstávat v pět ráno k soustruhu, protože jsem většinou na cestě domů z práce a mohu si vybrat, kdy zvednu zadek z domu. Stačí, když budu v sedm večer na pódiu třeba v Havířově nebo v Košicích. Ale ani ten můj zadek omlácenej ze sedačky v dodávce by asi neměnil. Jen tu pracovní neschopnost si budu moct vybrat asi až v rakvi;-)

4 0
možnosti

neěkteří živnonstníci jsou paraziti, protože nepodnikají podle pravidel.

0 1
možnosti

To si pletete, to nejsou živnostníci, ale jiní OSVČ. Všelijaci poradci, agenti s teplou vodou a podobně. Živnostník si porušení pravidel nemůže dovolit. Byl by to jeho konec.

0 0
možnosti

Chybí tam už snad jen nemocenská. Živnostník být nemocný prostě NESMÍ!

1 0
možnosti
Foto

Kdyby mi stát dal pokoj a neotravoval mě, tak bych byl spokojený. Jsem drobný živnostník, opravář.. Ze své živnosti si barák nepostavím, ale žiju. A nějaký polokomunista Mládek mě nazývá parazitem. A mnoho závistivích spoluobčanů s ním souhlasí,

12 0
možnosti

Slovo živnostník je od slova živit se. Čekáte, že si všichni sednu na zadek z vaší bohulibé činnsti. Pokud vám to nevyhovuje nechte se zaměstnat.

0 9
možnosti
Foto

Drobný živnostník je drobný právě proto, aby si nevyskakoval. Chcete-li si vyskakovat, staňte se pořádným manažerem, nejlépe panem generálním R^

0 2
možnosti
Foto

Dejte pokoj s vyskakováním. Bolí z toho lejtka:-P

0 0
možnosti

P95e34t32r 48B16r62o72ž

4. 3. 2016 19:06

Taky se mi moc líbí hospodské kecy: Jo, kdyby mi to neslo tolik, jako tobě, taky podnikám ;-D

1 0
možnosti
Foto

Anebo: "Co kdybys nás pozval na panáka, když seš ten podnikatel";-)

4 0
možnosti
Foto

Nepochopil jsem, kdy tedy tak těžce pracujete? Nějaký časový rozvrh by nebyl. 5 minut od 8 do 9 pracuji. Zbytek přemýšlím, jak efektivněji pracovat. 8 hodin vyplňuji daňová přiznání.

1 6
možnosti