Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
RE

Hezky napsané! Dokonce jsem se zasmál:-) Když Vás to potěší, tak já se naučil plavat ve čtrnácti(ve stejném věku, co jsem přestal věřit na Jéžíška) a lyžovat mě ve třiceti naučila přítelkyně, co nesnášela běžky. Pak jsem ale zase, po rozchodu s ní začal až v těch čtyřiceti s jinou partou a kromě splouvání řek neznám nic lepšího. Jezdím ale bez helmy a myslím, že je to každému uplně buřt:-)

0 0
možnosti
Foto

Děkuji za pochvalu;-) Vás bez helmy už je ale menšina a já na své lyžařské (ne)umění raději neupozorňuji... (a kvůli mému mimořádně vyvinutému pudu sebezáchovy mám přece jenom větší pocit bezpečí)

0 0
možnosti
Foto

Pěkná reportáž!

Že bych to také zkusila? Asi začnu spíš až u toho aperolu ;-)

0 0
možnosti
Foto

Neváhejte a začněte. Stojí to za to! Aperol byl ovšem pro mě nutný doplněk;-)

0 0
možnosti
  • Počet článků 16
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 1508x
"Za 20 let vám budou mnohem víc vadit věci, které jste neudělali. Mnohem víc, než ty, které jste udělali. Takže zahoďte svoji zaprděnost. Odplujte od bezpečného břehu. Chyťte dobrodružný vítr. Objevujte. Sněte. Zkoumejte." Mark Twain

Seznam rubrik