Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

No když to tak vidím, tak možná jsem i ráda že jsem tu Sportku nevyhrála (i když jsem si vsadila - tradičně jednou ročně) ;-)

0 0
možnosti
BT

peníze nás nedělají šťastnými, umožňují nám však být nešťastnými poměrně příjemným způsobem.

0 0
možnosti
Foto

A dávají svobodu;-) Jen se to s nimi holt musí umět...

0 0
možnosti

A pak jste se probudila! ;-D

1 0
možnosti
Foto

Z každého snu se člověk jednou probudí;-)

0 0
možnosti
Foto

Já bych to teda nemazal ... co kdyby to opravdu fungovalo? Přikoupil bych si pak ještě jednu maringotku a udělal si dvoupokoják. :-)

2 0
možnosti
Foto

No, přiznám se, mám to na tom zrcadle pořád se všemi těmi nulami...

0 0
možnosti
MK

Řekl bych, že s penězma je to v jistých ohledech podobné jako s alkoholem: odkrývají lidský charakter.

0 0
možnosti
Foto

Řekla bych, že ten charakter přímo kazí;-)

0 0
možnosti