Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
FM

ježíš, další pipinka co jsi stěžuje že je to pro ní moc těžký, tak se na to vykvajzni a běž pracovat na HPP, vůbec nechápu co si stěžujete, to že si člověk musí věci zařídit sám jak chce je jaksi pointou toho být OSVČ ! ;-O proto jsem se jím stal, dělám si věci jak já chci a ne jak nařizuji ostatní, a součástí toho je i starat se sám o sebe ! nedivím se že nám ostatní říkají že jsem paraziti když mezi sebou máme takový stěžovatele ! Můžete přestat plkat jak vám všichni ubližují a běžte se věnovat své živnosti !

0 8
možnosti
JK

Ježiš, další trouba, co nepochopil, o čem je blog ? ;-)

2 0
možnosti
VB

to jsou ale kraviny, přečetl jsem jenom začátek a to mě stačilo, tady totiž dochází k velkému nepochopení, proč je živnostník parazit, to není proto, protože nic nedělá, ale proto, že odvádí nízké pojistné a to nestačí na jeho sociální zabezpečení a zdravotní péči, tak to je a je zbytečný se o tom bavit a i kdyby se živnostník samou prací strhal, tak na faktu, že na zaměstnanci parazituje to nemůže nic změnit, až živnostník přizná poctivě všechny příjmy, odečte výdaje a ze zbytku zaplatí polovinu státu, tak na tom bude jako zaměstnanec a přestane být parazitem

0 4
možnosti
JK

Ten zaměstnanec odvádí pojistné např. i za soustruh, na kterém pracuje ? Ano, bylo by dobré sjednotit odvody OSVČ a zaměstnance s tím, že OSVČ bude platit z osobní spotřeby. Většina OSVČ by to uvítala.

0 0
možnosti
KT

Nejsem živnostník, máme malou firmu, mohu to podepsat od a až do zet. Karma.

3 0
možnosti
Foto

Děkuji. Ono má všechno něco. Zaměstnancem jsem byla 10 let. Mělo to spoustu výhod i nevýhod, stejně jako být teď živnostníkem. A přijde mi legrační, co všechno jsem si prostě nedokázala uvědomit;-)

0 0
možnosti
JK

Dnes dělají ze sebe živnostníci bohy. PřitoM JSOU PÁNY SVÉ ČASU, nemusejí poslouchat nadřízeného. buď na tu prácui mají nebo ne a ne se furt vymlouvat na stát. Jak české...

0 4
možnosti
AB

Ano. Já opravdu nemusím vstávat v pět ráno k soustruhu, protože jsem většinou na cestě domů z práce a mohu si vybrat, kdy zvednu zadek z domu. Stačí, když budu v sedm večer na pódiu třeba v Havířově nebo v Košicích. Ale ani ten můj zadek omlácenej ze sedačky v dodávce by asi neměnil. Jen tu pracovní neschopnost si budu moct vybrat asi až v rakvi;-)

4 0
možnosti
JK

neěkteří živnonstníci jsou paraziti, protože nepodnikají podle pravidel.

0 1
možnosti
JK

To si pletete, to nejsou živnostníci, ale jiní OSVČ. Všelijaci poradci, agenti s teplou vodou a podobně. Živnostník si porušení pravidel nemůže dovolit. Byl by to jeho konec.

0 0
možnosti
JN

Chybí tam už snad jen nemocenská. Živnostník být nemocný prostě NESMÍ!

1 0
možnosti
OU
Foto

Kdyby mi stát dal pokoj a neotravoval mě, tak bych byl spokojený. Jsem drobný živnostník, opravář.. Ze své živnosti si barák nepostavím, ale žiju. A nějaký polokomunista Mládek mě nazývá parazitem. A mnoho závistivích spoluobčanů s ním souhlasí,

12 0
možnosti
JF

Slovo živnostník je od slova živit se. Čekáte, že si všichni sednu na zadek z vaší bohulibé činnsti. Pokud vám to nevyhovuje nechte se zaměstnat.

0 9
možnosti
Foto

Drobný živnostník je drobný právě proto, aby si nevyskakoval. Chcete-li si vyskakovat, staňte se pořádným manažerem, nejlépe panem generálním R^

0 2
možnosti
Foto

Dejte pokoj s vyskakováním. Bolí z toho lejtka:-P

0 0
možnosti
PB

P23e90t27r 40B35r96o94ž

4. 3. 2016 19:06

Taky se mi moc líbí hospodské kecy: Jo, kdyby mi to neslo tolik, jako tobě, taky podnikám ;-D

1 0
možnosti
Foto

Anebo: "Co kdybys nás pozval na panáka, když seš ten podnikatel";-)

4 0
možnosti
Foto

Nepochopil jsem, kdy tedy tak těžce pracujete? Nějaký časový rozvrh by nebyl. 5 minut od 8 do 9 pracuji. Zbytek přemýšlím, jak efektivněji pracovat. 8 hodin vyplňuji daňová přiznání.

1 6
možnosti
  • Počet článků 16
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 1508x
"Za 20 let vám budou mnohem víc vadit věci, které jste neudělali. Mnohem víc, než ty, které jste udělali. Takže zahoďte svoji zaprděnost. Odplujte od bezpečného břehu. Chyťte dobrodružný vítr. Objevujte. Sněte. Zkoumejte." Mark Twain

Seznam rubrik