Diskuse

Jak pečou feministky

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

Pěkné...moc!R^:-)

A co jsou, prosím, podvodnice?:-)

0 0
možnosti

F35e51l64i77x 80H30o87r55á21k

22. 12. 2012 20:45

Protože jsem hnidopich, bazíruji na tom příšerném oslovení "pane Hrabal(e!)". Jinak to ovšem nemá chybu. :-) R^ R^

2 0
možnosti
Foto

Felixi, děkuji moc za tak pozorné čtení! Ono je to těžké. Na Hrabalovi je (mimo jiné) půvabné, jak geniálně střídal kódy - spisovnou a obecnou češtinu (a co si budeme povídat, hovorová vrstva spisovné češtiny je neúplná a pokud chcete zachovat tu správnou atmosféru a náboj, obecné, tj. nespisovné, češtině se prostě nevyhnete, to se s námi táhne už od obrození), a přesto mu to pasovalo dohromady. V mém článku mi to na několika místech ujelo (holt nejsem génius jako Hrabal), ale zrovna to oslovení v prvním pádě, to by se panu Hrabalovi líbilo;-)

0 0
možnosti
Foto

V podstatě si ženy samy navzájem vytvářejí zbytečný stres a shon. Žena A: "Kolik jsi toho napekla?" Žena B: "3 druhy" Žena A: "Jenom 3 druhy? To já napekla 6... 9... 12 druhů." Hodně z nich si přes počet napečeného cukroví zvedá sebevědomí a dokazuje svou roli "nejlepší" hospodyňky...

3 0
možnosti

Když chci, peču, když nechci, nepeču, plánovat se to rozhodně nedá;-)

5 0
možnosti

Jj, zparafrázuju: když chci, peču, když nechci, na pečení peču ;-)

2 1
možnosti

Nevím jak jiní, ale my si doma užíváme předvánoční atmosféru i tím společným pečením, zdobením a vařením.

2 0
možnosti

Tak čekal jsem, že to bude takový nějaký divný článek ... no, a je! Ale jinak docela dobrý ;-). Akorát mi tam scházela výpomoc toho hodnýho a tolerantního manžela, resp. jeho reakce ... tak pochvala či co? jako si toho klasicky mužsky ani nevšiml 8-o? Asi ne ... prostě ti chlapi jsou fak hrozní ;-D!

2 13
možnosti
Foto

Svou reakcí mi připomínáte mého manžela! Chlapi rozhodně nejsou hrozní, aspoň ten můj tedy rozhodně ne;-)

1 0
možnosti